TERMENI SI CONDITII

Magazinul online denumit în continuare www.procurat.ro este administrat de S.C. S&S PROD 2003 S.R.L., cu sediul social în Ilfov, com. Domnești, sat Teghes, str. Transilvaniei, nr. 75, persoană juridică română înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub C.U.I. - RO15639062. Telefon: +40 773 789 664.

Prezentul document denumit în continuare “Termeni și Condiții” reprezintă un contract la distanță și stabilește termenii și condițiile de utilizare și modul de desfășurare a achizițiilor de PRODUSE și SERVICII comercializate prin intermediul magazinului online www.procurat.ro.

Prin acceptarea Termenilor și a Condițiilor, sunteți, de asemenea, de acord cu Politica de retur, Politica de confidențialitate, precum și cu toate celelalte documente menționate în cuprinsul prezentului document.


1. Definirea termenilor utilizați

UTILIZATOR: persoana care accesează magazinul nostru online, în scopuri private sau profesionale și care a acceptat Termenii și Condițiile de utilizare www.procurat.ro prin finalizarea procesului de înregistrare.

CLIENT: acel utilizator ce inițiază și finalizează o COMANDĂ pe www.procurat.ro.

VÂNZĂTOR: S.C. S&S PROD 2003 S.R.L.

UTILIZARE ABUZIVĂ: utilizarea magazinului nostru online într-un mod contrar practicii în domeniu, a reglementărilor sau prevederilor legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii companiei noastre sau celorlalți utilizatori.

COMANDĂ: document electronic, generat ca urmare a accesării magazinului online de către un CLIENT, ce intervine ca formă contractuală între S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. și acesta din urmă.


2. Considerații generale

S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. ia toate măsurile pentru ca informațiile publicate pe pagina sa web, inclusiv descrierea PRODUSELOR precum și prețurile listate, să fie, în orice moment, corecte și complete. Cu toate acestea, se pot face și greșeli. În asemenea situații, www.procurat.ro va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil.

În cazul în care www.procurat.ro constată că eroarea respectivă a afectat/influențat COMANDA dumneavoastră sau Contractul valabil încheiat, va încerca să vă informeze în cel mai scurt timp posibil, oferindu-vă atât posibilitatea reconfirmării COMENZII/a CONTRACTULUI, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.


3. Desfășurarea operațiunilor de vânzare

Accesul în vederea efectuării unei COMENZI îi este permis oricărui CLIENT/CUMPĂRĂTOR.

Pentru motive justificate, S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul CLIENTULUI/CUMPĂRĂTORULUI în vederea efectuării unei COMENZI și/sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că, în baza conduitei sau a activității CLIENTULUI/CUMPĂRĂTORULUI pe Site, acțiunile acestuia ar putea perturba sau prejudicia în orice fel activitatea S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. sau a celorlalți clienți.

În oricare dintre aceste cazuri, CLIENTUL/CUMPĂRĂTORUL se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al www.procurat.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor sus-menționate.


4. Obiectul contractului

Obiectul CONTRACTULUI îl constituie PRODUSUL/PRODUSELE cu privire la care CLIENTUL și-a exprimat opțiunea de a le cumpăra, prin generarea unei COMENZI pe www.procurat.ro, confirmată de către personalul de vânzări al companiei noastre. PRODUSUL/PRODUSELE are/au caracteristicile menționate pe magazinul online.


5. Prețul contractului

Prețul PRODUSULUI/PRODUSELOR este acela menționat pe www.procurat.ro. Acesta poate fi modificat în orice moment, fără preaviz. Excepție fac doar comenzile ce au fost deja confirmate. Modificările prețurilor nu se aplică retroactiv.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL nu poate fi contactat folosind detaliile de contact pe care le-a furnizat în timpul procesului de COMANDĂ, într-un termen rezonabil de 5 zile calendaristice, www.procurat.ro va considera COMANDA anulată și CUMPĂRĂTORUL va fi notificat despre aceasta prin e-mail sau SMS.

S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. depune toate eforturile pentru ca prețurile afișate să fie corecte. Cu toate acestea, este posibil să apară și erori. În cazul în care S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. descoperă o eroare legată de prețul unui/unor PRODUS/PRODUSE comandate deja de către CUMPĂRĂTOR, acesta va fi informat cât mai curând posibil cu privire la eroarea produsă. În aceste situații, CUMPĂRĂTORUL va avea opțiunea fie de a reconfirma COMANDA la prețul corect, fie de a anula COMANDA.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL decide anularea Comenzii, după ce a fost informat cu privire la prețurile corecte ale PRODUSELOR, însă anterior acestui moment a achitat deja prețul PRODUSELOR comandate, S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. va oferi rambursarea diferenței în cel mai scurt timp posibil, dar fără a depăși 10 zile de la data anulării.

În măsura în care S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. nu a informat CUMPĂRĂTORUL cu privire la prețurile eronate, potrivit prevederilor din prezenta secțiune și a confirmat COMANDA, contractul valabil încheiat va fi executat în mod corespunzător și PRODUSELE vor fi livrate în conformitate cu secțiunea "Modalitățile de livrare".

Prețurile afișate nu includ cheltuielile de ambalare, expediere și livrare.


6. Modalitățile de livrare

După confirmarea comenzii și expedierea acesteia, clientul va primi un e-mail sau SMS care va conține numărul documentului de transport (AWB) pentru verificarea stadiului transportului, valoarea Comenzii, modalitatea de plată.

S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. își va îndeplini obligațiile contractuale în termen de maxim 14 zile de la data la care a comunicat CLIENTULUI mesajul de confirmare referitor la COMANDĂ. În cazul în care nu poate executa CONTRACTUL din cauza că PRODUSUL nu este disponibil, S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. va informa CLIENTUL despre această situație.

S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. poate livra CLIENTULUI un produs similar având același preț, în situația în care PRODUSUL solicitat inițial nu este disponibil, numai după informarea și cu acordul CLIENTULUI.

PRODUSUL va fi livrat CLIENTULUI prin serviciile de curierat rapid cu care colaborează compania noastră, conform opțiunii CLIENTULUI.

După semnarea documentelor de livrare, CUMPĂRĂTORUL dobândește posesia fizică a PRODUSELOR comandate. Din acest moment, CUMPĂRĂTORUL preia toate riscurile asupra PRODUSELOR, respectiv riscul de pierdere sau de deteriorare.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL nu este disponibil personal, poate desemna o terță persoană care să preia PRODUSELE în numele său. Reprezentantul CUMPĂRĂTORULUI trebuie să fie o persoană cu capacitatea juridică necesară, respectiv să fi împlinit vârsta de 18 ani, pentru a putea primi, în numele CUMPĂRĂTORULUI, PRODUSELE.


7. Modalitățile de plată

Pentru achizițiile efectuate pe www.procurat.ro, CLIENTUL are la dispoziție următoarele modalități de plată:

1. Plata ramburs (numerar la livrare)

  • Plata se face integral în momentul primirii coletului, direct către reprezentantul firmei de curierat.
  • Contravaloarea produselor este achitată în lei, în baza facturii fiscale care însoțește coletul.
  • Plata ramburs implică un cost suplimentar perceput de firma de curierat, menționat în momentul plasării comenzii.

2. Plata online cu card bancar

  • Acceptăm carduri de debit și credit emise sub siglele Visa și MasterCard.
  • Tranzacția este procesată în condiții de maximă siguranță prin platforma securizată Netopia Payments, autorizată de instituțiile financiare relevante.
  • Procesatorul de plăți asigură confidențialitatea datelor și protecția completă a informațiilor furnizate de CLIENT.
  • S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. nu solicită și nu stochează datele de card ale CLIENTULUI. Acestea sunt procesate exclusiv pe serverele securizate Netopia Payments.
  • După efectuarea plății, CLIENTUL va primi o confirmare electronică a tranzacției și a comenzii.

Notă: Orice comenzi care nu sunt achitate cu succes (în cazul plății cu cardul) nu vor fi procesate. În situația unor probleme legate de plata online, CLIENTUL se poate adresa procesatorului de plăți sau departamentului de Relații Clienți al www.procurat.ro


8. Modificare sau anulare comandă

Posibilitatea anulării unei comenzi a cărei status este “ÎNREGISTRATĂ” este disponibilă direct în contul de client, pagina „Contul meu” în secțiunea “Comenzi”. Dând click pe butonul “VEZI DETALII” și accesând pagina de detalii a comenzii aveți posibilitatea de a o anula, apăsând butonul “ANULAȚI COMANDA” aflat sub secțiunea “PREȚ TOTAL”.

În cazul în care CUMPĂRĂTORUL dorește să modifice sau să anuleze o COMANDĂ a cărui status este: “ÎN PROCESARE” sau “CONFIRMATĂ”, acesta poate contacta Departamentul de Relații Clienți prin email la adresa: contact@procurat.ro sau telefonic, în intervalul orar 10:00 – 16:00, la numărul de telefon: +40 773 789 664.

Telefonic se poate anula și o comandă a cărei status este “EXPEDIATĂ” cu condiția ca aceasta să NU fie încă preluată de către firma de curierat. În situația în care coletul a părăsit sediul S.C. S&S PROD 2003 S.R.L., CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.

Comenzile anulate rămân vizibile în istoric.


9. Politica de retur

Următorul aspect face referire doar la persoanele fizice conform legislației în vigoare.

Conform Ordonanței nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanță, produsele se returnează în termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. În situația menționată mai sus, CLIENTUL are dreptul de a returna orice produs în termen de 14 zile calendaristice de la recepția acestuia și poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub formă de voucher. În aceste cazuri, valoarea în bani returnată, produsul înlocuit sau returnarea contravalorii sub formă de voucher, se referă strict la costul produselor, exclus taxele de expediție.

Plata transportului aferent produsului returnat, respectiv cea aferentă produsului trimis pentru înlocuire, îi revine CLIENTULUI.

În cazul în care se optează pentru:

  • Înlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc).
  • Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi făcută în termen de maxim 14 zile de la recepționarea de către S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. a coletului cu produsele returnate.
  • Returnarea contravalorii sub formă de voucher, pe care îl puteți folosi într-o viitoare comandă, aceasta va fi făcută în termen de maxim 5 zile de la recepționarea de către S.C. S&S PROD 2003 S.R.L. a coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respectă întocmai forma în care ele au fost livrate, însoțite de factura de achiziție.

Nu se admit la retur:

  • Produse care au fost desfăcute;
  • Produse care au fost testate/utilizate;
  • Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori șterse;
  • Produse achiziționate de la alte magazine;
  • Produse neînsoțite de documentele ce dovedesc achiziția (factura sau bon fiscal);
  • Produse cu ambalajele deteriorate în orice fel.

Aceste măsuri sunt specifice produselor cosmetice inscripționate cu simbol PAO, întrucât termenul de valabilitate al acestora se calculează începând cu prima deschidere a ambalajului, iar odată cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de viruși prin transferul produsului altei persoane.


10. Procedura de returnare a produselor

Pentru a realiza returul unui produs, urmați pașii de mai jos:

  • Asigurați-vă că produsul corespunde întocmai condițiilor de mai sus.
  • Contactați serviciul Relații Clienți prin email la adresa contact@procurat.ro sau telefonic: +40 773 789 664.
  • Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
  • Expediați coletul la adresa: Ilfov, com. Domnești, sat Teghes, str. Transilvaniei, nr. 75, tel. +40 773 789 664, prin orice serviciu de curierat rapid sau prin Poșta Română.

După recepționarea coletului, veți fi contactat/ contactată de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.

Atenție! Responsabilitatea cu privire la integritatea produsului pe perioada transportului în vederea returnării acestuia aparține exclusiv CLIENTULUI. Produsele deteriorate în timpul transportului, ce nu au fost ambalate corespunzător la expediere, nu vor fi acceptate la retur. Dacă produsul nu respectă întocmai condițiile menționate mai sus, compania noastră își rezervă dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade în sarcina CLIENTULUI.

11. ANPC – Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL)

În conformitate cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, consumatorii au dreptul de a recurge la procedurile SAL atunci când consideră că drepturile le-au fost încălcate.

Dacă apare o dispută pe care nu o putem rezolva pe cale amiabilă, consumatorii pot apela la:

  • Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) – www.anpc.ro
  • Platforma SOL (Soluționarea Online a Litigiilor) a Comisiei Europene – www.consumer-redress.ec.europa.eu

Această platformă online este disponibilă pentru a facilita soluționarea litigiilor într-un mod simplu, eficient, rapid și accesibil, indiferent de statul membru al Uniunii Europene în care domiciliază consumatorul sau comerciantul.